>Ναι κυρά μου, προτιμούμε το αρχαιοελληνικό “κιτς” από το καρακιτσαριό των εκατομυρίων του “Μεγάρου” και τα κιτσάτα προγούλια των “εκσυγχρονιστών”!

>

 


Η Πόπη Διαμαντάκου νομίζοντας ότι απευθύνεται σε φρεσκοπλυμένο εκσυγχρονιστή του  ’97 γράφει κρίνοντας την αισθητική της συμμετοχής στην Eurovision:

Με τουριστικό φολκλόρ, κίονες σε βιντεογουόλ και ζεϊµπέκικα πάµε Γιουροβίζιον, αποθεώνοντας το αγέρωχο κιτς της παράδοσης του Μοναστηρακίου και της «γκρικ ταβέρνα»
Μην ξεχνάµε ότι το … «αρχαιοελληνικό» φολκλόρ, που είδαµε στα πλάνα τα οποία µετέδωσε µε γιουροβιζιονική συνέπεια το Star (Πρωινή Μελέτη) από την πρόβα του Λούκα στη γιουροβιζιονική σκηνή, αποτελεί την επιτοµή της εγχώριας τουριστικής βιοµηχανίας.

Αυτά γράφει η κυρία, που αλλού, σε έκδοση του συγκροτήματος Λαμπράκη. (Το “εθνικιστές” δεν πουλάει πια, πέθανε με τον μέγα αντιεθνικιστή Μαντέλη).

Είπαμε, η πνευματική δολοφονία των Ελλήνων, βασίστηκε πρωτίστως στην δολοφονία της αισθητικής. Από τότε που ο Σημίτης προβάλλετο ως “Ιν”, από τότε που ο γίγαντας πορνοβοσκός εκδότης έδινε οδηγίες για σωστότερο πεοθηλασμό εμπνέοντας τις “τριανταπεντάχρονες” πασοκτζούδες του ΥΠΠΟ, δημιουργήθηκε η απαραίτητη κάστα λαμογιών και ηλιθίων για να χειροκροτούν κάθε αισθητικό κακούργημα με το περισπούδαστο ύφος του Μαέβιους Παχατουρίδη.

Η κυρία λοιπόν προφανώς προτιμά την πανέμορφη αισθητική του χρυσοπληρωμένου μεγάρου μουσικής, με την απαράμιλλη αρχιτεκτονική μπετόν – αρμέ χυμένο από σταλινική νταλίκα στα πρότυπα εργατικής κατοικίας του Γιαρουζέλσκι. Δεν χρειάζεται να απορείται, ο Στάλιν και ο Γιαρουζέλσκι έχτιζαν έτσι γιατί εξοικονομούσαν πόρους, αφού το να ρίξεις τέσσερις μπετότοιχους είναι η απλούστερη κατασκευή στον πλανήτη. Εδώ όμως οι τέσσερις τοίχοι στοίχισαν όσο το …Μπάκιγχαμ!

Η κυρία επίσης θα προτιμούσε την αισθητική του αγάλματος της “Κλυταιμνήστρας” έξω από το μέγαρο Λαμπράκη, (ναι, αυτή η μπετοχυμένη αηδία υποτίθεται ότι συμβολίζει την Κλυταιμνήστρα!), το οποίο μπετόχυμα στοίχισε περισσότερο από ότι θα στοίχιζε ο Ερμής του Πραξιτέλη, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων ανάστασης του αρχαίου γλύπτη. Οι περιβόητες “οικονομίες κλίμακος” του συγκροτήματος!

Τέλος, να θυμίσουμε στην κυρία που αναφέρεται απαξιωτικά στην προβολή των αρχαιοτήτων ως επιτομή της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας, ότι οι τουρίστες που έρχονται (ακόμα) στην Ελλάδα, δεν έρχονται για να απολαύσουν τα εκσυγχρονιστικά προγούλια της, τις πατσές του κυρίου αντιπροέδρου, τις φρεσκοξυρισμένες μασχάλες της κυρίας Πόπης Τσουκάτου και την “ισχυρή Ελλάδα” του κωλοτράβα και του Ασεμπίγιο. Έρχονται ακριβώς για τους κίονες, τα καλογυμνασμένα κορμιά των αγαλμάτων, την Ελληνική φύση που βιάστηκε από τους εκσυγχρονιστές εργολάβους και άλλα “κιτσάτα”. Όταν καταφέρετε εσείς να φέρετε έστω και ένα ευρώ στην χώρα εξάγοντας Λαμπρακοκακαουνοκωστοπουλισμό, τότε κάντε άφθονη κριτική. Μέχρι τοτε, βαρέστε παλαμάκια στο ΔΝΤ και αφήστε τους κίονες στην θέση τους μπας και μαγνητίσουν κανέναν άνθρωπο να μας αφήσει τον οβολόν του.

Πηγή : olympiada

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: